اقتصادی ترین مقاصد برای سفر در سال 2018
نوشته شده توسط : هیپوتریپ


1. ژانویه، سن خوزه، کاستاریکا
شاید از دید مردم محلی، سفر به سن خوزه چندان جذابیت خاص و ویژهای نداشته باشد اما جذابیت سن خوزه به سرسبزی، مردم بسیار خونگرم و دیگر گنجینههای درونی آن است. مرکز شهر محل برگزاری انواع جشنها و فستیوالهاست. در داخل مرکز شهر تعدادی رستوران کوچک است که میتواند هر فردی با هر سلیقهی غذایی را راضی کند.
2. فوریه، تانگیر، مراکش
یک شهر شلوغ با مجموعهای از فرهنگهای عربی، بربر و اروپایی. یک مکان بسیار عالی برای پیادهروی و قدم زدن آهسته بر روی شنها. برای تجربهی یک بهشت ساحلی یک ساعت به جنوب به جزیره Asilah بروید.
3. مارس، پوئبلا، مکزیک
یک از قدیمیترین شهرهای مکزیک و چهارمین شهر بزرگ کشور میباشد. گردشگران آن را شهری سرشار از رنگ با تاریخ استعماری میدانند. یکی از بهترین مجموعهرهای هنری مکزیک بخصوص در آمریکای لاتین را میتوانید درMuseo Amparo مشاهده کنید.
4. آوریل، نووی ساد، صربستان
در حوالی رود دانوب واقع شده و بیشتر از همه برای فستیوالی به نام خروج معروف است که ژوییه هر سال در قلعه Petrovaradinبرگزار میشود.
5. مه، دیترویت، آمریکا
پایتخت پیشین صنعت خودروسازی آمریکا همراه با موزههای فرهنگی، مراکز هنری و رستورانهای فوقالعاده. پس از نیویورک، دیترویت دومین خانه یا مرکز تئاتر در ایالات متحده است.
6. ژوئن، براسو، رومانی
رومانی دروازهای به سمت زندگی روستایی و به دنبال آن فعالیتهایی چون پیادهروی، کمپینگ و تجربهی حیات وحش میباشد. این شهر پر از جاذبههای دیدنی و مراکز تفریحی است.
7. ژوئیه، سانتیاگو دی کمپوستلا، اسپانیا
شهر قدیم سانتیاگو یک مکان زیبا با خیابانهای سنگی و ترکیبی از ساختمانهایی با معماری گوتیک میباشد.
8.آگوست، اوهرید، مقدونیه
در گوشهی یکی از قدیمیترین و عمیقترین رودخانههای اروپا، جاذبههای تاریخی بینظیر، معماری بیزانس و به دنبال آن کلیسای ارتدوکس با موقعیتی بینظیر در بالای صخره، یکی از پر بازدیدترین مکانهای مقدونیه به شمار میرود.
9. سپتامبر، باتومی، گرجستان
دومین شهر بزرگ گرجستان است. باتومی شهری جذاب و پر از کانتراست، است. شهری باستانی با معماری قرن 19 ام. در کنار آسمانخراشها و بناهای مدرن که سفر جذابی را برای شما رقم خواهد زد.
10. اکتبر، سوچی، روسیه
یک شهر شلوغ در دریای سیاه، جایی است که اکثر افراد معروف و مشهور برای گذراندن اوقات فراغت خود و همچنین رسیدن به آرامش و ذهنی آسوده به ساحل آن میآیند.
11. نوامبر، ارکیپا، پرو
ارکیپا به عنوان زیباترین شهر پرو شناخته میشود. ارکیپا سرشار از جاذبههای گردشگری چون: باسیلیکا کاتدرال، Museo Santuarios Andinos میباشد.
12.دسامبر، چیانگ مای، تایلند
اگرچه در این شهر اکثر مردم محلی را در حالیکه کت چرمی به تن دارند، مشاهده میکنید، تایلند شمالی یک از بهترین مکانهایی است که می توان برای فرار از لباسهای زمستانی به دمایی مطلوب و بدون باران پناه ببرد.
برای انتخاب مقاصد سفر خود با هیپوتریپ همراه باشید.

 




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: